קידום אתרים אורגני



מהו קידום אורגני? מהן "תוצאות אורגניות? כמה מושגים חשובים ותיאור הפעילות של איי קדמא בתחום הקידום האורגני

מנועי החיפוש (ובראשם גוגל) סורקים את רשת האינטרנט ומוצאים עבור הגולשים מענה לחיפושים. חיפשת "אופני שטח" וקיבלת את האתרים העוסקים בכך-במכירה, במידע, פורומים, סרטונים וכל דף אינטרנט שעוסק בתחום. הגולש מקבל דפים עם תוצאות שאמורות להיות רלוונטיות לחיפוש שלו. קידום אורגני (SEO- Search Engine Optimization) הוא מכלול פעולות שנועד לשפר את מצב האתר בתוצאות החיפוש הטבעיות, האמיתיות של מנוע החיפוש.

מנועי החיפוש שואפים להציג לגולשים "תוצאות אמת"

אם חיפשנו "אופני שטח" אנחנו מצפים למצוא תוצאות רלוונטיות. בעבר היו מצבים שבהם מקדמי אתרים יכלו "לעבוד" על מנועי החיפוש באמצעים שונים (ופסולים) אבל מנועי החיפוש השתכללו ולמדו לברור את תוצאות האמת. אין יותר "חילופי קישורים", תכנים כפולים, ריבוי יתר של ביטויי מפתח והפניות של אתרי מאמרים קיקיוניים. גוגל אפילו מעניש אתרים שנוקטים בשיטות כאלו. השורה התחתונה של המצב החדש הוא- גוגל מזהה את המהות של האתר, מתייחס לתכנים האמיתיים שלו ופועל באגרסיביות נגד מתחזים ושרלטנים.

מה כבר נשאר לעשות בתחום הקידום האורגני? אנו מחלקים את הפעילות לשלושה חלקים:

קודם כל- בניית האתר באופן שיהיה נוח ונכון לגוגל לסרוק אותו. ישנן מערכות/פלטפורמות מוכנות לבניית אתרים (חלקן חינמיות) וכן בניית אתרים "Tailor maid" בתפירה אישית על ידי מתכנת. חלק מן המערכות המוכנות אינן מתאימות לסריקה ולעיתים מכבידות על מנועי החיפוש כך שאתרים אלו בעייתיים מבחינת תוצאות החיפוש. בהמשך לענין זה- גם אם אתר כבר פעיל ונמצא ברשת קיימים אצלנו כלים לבחינת התאמתו לדרישות גוגל ועל ידי עבודה זהירה ודקדקנית, מעבר של כל דף באתר- אנומצליחים לשפר באופן משמעותי את מעמדו ברשת.

דבר שני- מנועי החיפוש בוחנים את התוכן גם מבחינת נראות, גופנים, פסקאות, שגיאות כתיב והצגת התוכן. אנו יודעים לעבור על כל הנתונים ולשפר אותם, כולל "כתיבה שיווקית" היכן שהדבר דרוש.

ושלישית- אתר נבחן במידת החיות שבו והקצב שבו הוא מתעדכן ומתוחזק. ניתן להשוות אתר אינטרנט לחנות פיזית, אליה נכנס לקוח ומוצא מדפים מאובקים, סחורה ישנה, לוח מודעות לא מעודכן ועוד צרות שמעידות על הזנחה. כאן אנו מדריכים את בעלי האתר לעדכון ותחזורה נכונה, דבר המתבטא בשיפור המצב מבחינת התוצאות האורגניות.

 האם נכון להשקיע בכך כסף? וכמה?

נחזור לעבר ולתקופה בה חשבו שמצליחים לעבוד על מנועי החיפוש (ועל הלקוחות). סיפרו לכם שזו השקעה לשנים ארוכות של כמה אלפי שקלים בחודש. אנו רואים זאת אחרת ומדברים על בדיקת האתר ושיפורו בהתאם לדרישות מנועי החיפוש. זוהי יכולה להיות פעולה חד פעמית שהיקפה תלוי בגודל האתר וניתן לבצעה גם בהדרגה, בהתאם לחשיבות של כל דף ודף. בכל מקרה אתר אינטרנט חייב עין מקצועית בוחנת ואין להשאירו זרוק ברשת ללא קצת תחזוקה. קיימים מסלולים שונים לפי האבחון הראשוני וכמות העבודה הנדרשת בשיפור ו/או בתחזוקה השוטפת. קיימים עסקים מאד דינמיים עם מוצרים ושירותים מתחלפים, עונתיים שנדרשים להגיב לשוק לעומת אתרים שמציגים באופן די חד פעמי את הפעילות. צרו קשר ונראה מה אנחנו יכולים לעשות עבורכם.

 

לחצו כאן ליצירת קשר ונציגינו יחזרו אליך בהקדם האפשרי